Den värsta bloggtorkan någonsin

Nu är det illa. Fem dagar har gått, eller är det kanske fyra? Det spelar ingen roll, det är mycket.

Det värsta är ändå att det inte är mycket som har hänt. Julen har kommit och gått och varit fantastisk med min underbara älskade familj. Jag har pluggat, jag har jobbat, jag har sprungit på ärenden och gjort en massa måsten. Vi har spelat massa spel och tagit tillvara på den lilla tid vi haft att andas och bara vara.

Idag var jag tillbaka på jobbet och fick ensam ansvara för två 100%-tjänster. Två områden som ska ta hela dagar att
göra skulle jag göra på en dag. Och imorgon är det samma sak. Det är stressigt, det går fort, men det är skönt för dagen springer förbi.

Ikväll skulle jag träffat Carro, men så blev hon sjuk. Istället bjöd vi in Emma och Karl för käk, men så kunde inte dom. Istället pluggar jag klart det sista för examensarbetet, skickar in det för bedömning innan den slutgiltiga bedömningen och sen sätter jag mig i soffan.

Vi ska förresten käka min specialkyckling idag. SötNils beställning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0