Gårdagen avslutades..

Gårdagen avslutades med julfika framför en rätt dålig film. Nils tyckte om mina kakor, jag var skeptisk som vanligt. Bara för att jag inte får dom exakt som mammas så är dom inte bra. Jag måste lära mig.
Idag är det först och främst en massa måsten på schemat. Fixa sista betygsdelen på mitt CV och skicka ut, fixa klart examensarbetets analysdel, ringa farmor och boka in henne för kalas nästa vecka och fixa matlåda till imorgon (inringd på jobbet, WOHO!).
Sedan ska jag ge mig på det roliga; baka fler kakor så jag har något att bjuda på under kalaset, eventuellt upp på stan och kika fler julklappar och saker jag kan önska mig (önskar mig förresten ett SNYGGT regnställ, riktiga vinterkängor och en bilsnöskyffel - utöver det jag önskat mig tidigare då) och så ska jag slå in de julklappar jag redan köpt. Sist ska jag träna, men det får inte bli för sent. Jag har en tidig morgondag som väntar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0