Herrejisses

Idag har vi varit produktiva, Nils och jag!
Jag har bakat, skött tvättstugan, fixat med gardiner och pulat och donat.
Nils har dammsugit, städat av, fixat fönsterlampor och köpt en massa sladdar och skit som behövdes.
Inte en lugn stund har det varit idag, men vi har fått det fint! Nu ska jag ge mig på bullar, sockerkringlorna (som för övrigt har size pizzafat) är klara och jag har under de senaste dagarna även bakat lussebullar och minttoppar. Ikväll ska jag göra äppel i ugn med citron och kanel. Något nytt som vi hittade och kände att vi måste prova!

Och imorgon blir det jobb igen. Passande nog ska jag vara på psyket, får jag ett bryt efter denna dagen så är jag åtminstone på rätt plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0