En bra kväll

Yogan var superrolig, massa nya övningar, anusprat och annat kul. Var supermysigt, även om både mamma och jag råkade somna under avslappningen.

Därefter körde jag hem mamma och hämtade Tuffis, det var återigen dags att klippa näbben och klorna.

Det visade sig att jag glömt ta bort hennes mat ett visst antal timmar innan hon skulle sövas, så hon fick klippas vaken för första gången. Detta funkade kanonbra, och gjorde att jag sparade en sisådär 300 kronor. Ett ytterst välkommet tillskott.

Dessutom fik jag väldigt bra och konkreta tips på hur jag själv ska hålla hennes klor och näbb i trim, vilket gör att jag får VÄLDIGT mycket mer pengar på konton varje månad.

Hon fick nu rätt mat med, så nu ska alla hennes värden stabiliseras inom de närmaste sex månaderna, vilket värmer hjärtat.

OCH som om kvällen inte varit bra nog: jag fick en parkering precis utanför dörren på gatan som i vanliga fall är fullparkerad dygnet runt.

Detta är en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0