För första..

För första gången någonsin, tror jag, har jag skottat upp min parkering, pappas parkering, en del av garageuppfarten, en gång från framsidan till baksidan och vägen från altandörren till vedbon. Jag må vara bortskämd med att ha sluppit sånt tidigare, men det innebär inte att jag inte kan.

Tror dock att det blev lite för bra för min icke hållbara rygg. Men än så länge känns det okej. Får väl se hur glad och sprudlande jag kommer vara imorgon, värk gör mig irriterad. Utom träningsvärk. Den har en annan effekt, typ som ett smärtsamt lyckopiller.

Har återigen bäddat ner mig i soffan med Twilightboken. Känner mig fruktansvärt naken i nacken så jag har svårt att helt koppla av och gå in i boken, men trivs gör jag. Och ikväll blir det bugg. Det har faktiskt varit en sjuhelsikes bra dag idag.

Och ny säng har jag så ikväll kommer jag sova gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0