Smickrande

Jag tycker det är väldigt roligt att höra "ja jag läste det i din blogg" eller "jag brukar faktiskt  läsa din blogg" när man pratar med andra. Det känns uppmuntrande och jag tycker det är kul att folk tar sig tid att läsa vad jag har att skriva.

Det dumma är att det gör mig vansinnigt nyfiken på vilka ni är, men jag vet av erfarenhet att när jag ber alla skriva vilka ni är får jag max en eller två kommentarer, trots att besökandestatistiken visar att betydligt fler har tittat.

Så därför tänker jag inte be om det, om ni inte känner att ni vill. Det skulle göra mig glad.

Det jag vill ha sagt är att ni gör mig lycklig och att det är väldigt smickrande att ni läser.

Tack!

Kommentarer
Postat av: jenny

jag är en trogen läsare malin :)/ jenny

2010-02-12 @ 18:26:13
Postat av: agnes

när jag är vid datan, kollar jag alltid din blogg ;) / agnes

2010-02-14 @ 18:13:08
Postat av: Brandy

Självklart måste jag hålla koll på vad Herr Morris hittar på borta i Kallekrona så jag läser :P

2010-02-14 @ 22:23:09
URL: http://lilafyrkant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0