Twilight

Jävla böcker. Dumma dumma jävla böcker.

Jag hatar hur jag handlöst kastar mig in i böckernas värld och knappt känner igen den riktiga när jag tvärt tvingas tillbaka av det alltför snabba slutet. Böckerna var fantastiska, men jag vill ha mer. Jag känner mig inte klar, det är så mycket mer jag vill veta.

Det blir inte bättre av att böcker alltid haft, vad var det de kallade det, en "direktlänk till mina tårkanaler". Eller något sånt. Det stämmer. Jag vill inte bli så berörd, blir sällan det i verkliga livet, men böcker är magiska.

Jag vill ha fyran nu. Jag är beroende och jag erkänner det.

Jävla böcker. Dumma dumma jävla böcker.

Kommentarer
Postat av: agnes

du kan få låna min har jag sagt :D och så kan du fråga mig :p

2010-02-08 @ 17:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0