Eclipse

Jag kanske inte är helt opartisk, med tanke på att jag älskar hela Twilightprojektet, men wow. Fyfan vilken film. Fantastiskt.

Det bästa är att man ser hur filmernas kvalitet förändras med det ökade intresset.

Första filmen tyckte jag var ganska dåligt gjord med ganska dåligt skådespeleri och enda anledningen till att jag fastnade var att jag läst boken innan (varför är alltid böcker bättre än filmer?).

I andra filmen ansåg jag mig se en enorm kvalitetsförbättring och skådespelarna började komma in i sina roller.

Denna, tredje, filmen var magisk. På alla vis. Jag fick rysningar i kroppen och vid ett tillfälle var en tår nära att trilla ut - jag lyckades dock behärska mig innan min fjantighet blev bekräftad av andra. Jag vill se den igen.

Och igen.

Och igen.

Och igen.

Och.. Ja, ni fattar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0