Okej, nu är det..

Okej, nu är det såhär.

Min mobil ger upp lite till och från. Stänger av sig, går inte igång, funktioner lägger av osv osv. Det märks att den är gammal och bör hälsa hem snart.

Såå, jag har börjat titta efter något nytt. BARA tittat. Men ändå. Någon gång blir jag tvungen.

Valet står mellan en Xperia X10 Mini eller en HTC Wildfire.

Nu är frågan: Vad ska jag välja? Vem kan? Vem vet? Vem tycker rätt? Berätta och hjälp!

(och NEJ, jag är inte intresserad av en vanlig touchtelefon i size bioduk, mobiler ska vara små och smidiga)

(och förresten, den ska gärna hålla mellan morgon och middag också, något jag förstått är sällsynt bland nya mobiler)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0