Sorgligt

Idag tänkte jag inte "Godnatt vagnen, vi ses imorn" när jag gick på helg. Inte heller "Godnatt vagnen, vi ses på måndag". Istället blev det "Godnatt vagnen, vi ses kanske aldrig mer". Idag var sista dagen på Karlskrona Väst, på måndag börjar jag på Karlskrona Öst istället.

Lite sorgligt, eftersom jag tycker så mycket om väst. Där är mysigt och det händer alltid någonting. Sätter allt mitt hopp till att Öst är lika bra.

Var där uppe och fick en snabbrepetition av avdelningsutformningen tillsammans med den ordinarie städerskan där idag. Hon avslutade med att säga "och här uppe MÅSTE du ha överfallslarm på dig, de hittar du här".

Tror sommaren kan bli ganska spännande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0