Åh vilken dag!

Dagen började med en dusch och frukost medan Nils fortfarande sov ruset av sig. När han väl pallrat sig ur sängen våldgästade vi mor och far, vilket var väldigt lämpligt då grillning stod på schemat.

Vi åt supergott kött med  potatis, sås och sallad, spelade kubb och andra spel och gosade med kaninbebisarna. Passade på att lägga oss i solen för att få lite färg också. Fräknarna är på väg och jag känner mig fräschare än på länge!

Framåt kvällningen bjöd pappa på rabarberpaj och vi spelade ett par rundor Skitgubbe innan vi kom på vad klockan var och bestämde oss för att det var dags för hemfärd. Då överraskade mamma oss med att ha gjort en liten helgskinka som vi fick ta med oss.

Tanken var att vi nu skulle spela basket med Folle, men jag frös så mycket att Nils fick bege sig iväg själv. Jag ligger istället i soffan och läser en av mina senaste Traderavinster - boken "säg det inte till någon"

Detta har varit en av de skönaste och mysigaste dagarna på länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0