Hoppsan.

Det blev visst ett par arbetsdagar under min ledighet trots allt. Imorgon ska jag in igen.

Kroppen var inte van vid att arbeta och vara igång. Allt funkade fint på jobbet och jag var hyfsat pigg när jag cyklade hem. Haha, tänkte jag, och folk som säger att jag kommer vara trött och tjuring - där fick de.

Och visst fick de. Dessvärre inte fel som jag ville utan helt rätt. När jag kom till stan och satte mig i soffan började ögonlocken gå ihop. Tänkte för mig själv att jag väl kan sova en kvart då då.

En timme senare vaknade jag nådigt förvirrad av att Nils sliter upp dörren. Första tanken var "fan det är fredag och jag är SEN".

Det var torsdag och jag var trött. Imorgon är jag på att igen, sen tar jag en veckas semester. Mohaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0