Jag borde bli..

Jag borde bli sierska. Dagen fortsatte precis i samma anda som den startade.

Inte bara glömde jag mina solglasögon, jag upptäckte senare att vattenflaskan var kvar hemma och att mitt frukostäpple som jag alltid har i jobbgröten var glömt. Happy me.

Fortsatte med jobbet, där ena chefen glömt programmera mitt kort så jag kom in i ett rum som tillhörde mitt område. Det är dock fixat nu.

Hemvägen var lika insektsfylld och trots att munnen var stängd var jag så illa tvungen att hålla ögonen öppna, vilket straffade sig.

Hemma blev det inte mycket sömn av diverse orsaker och nu sitter jag och väntar på att ugnen från 1654 ska dra igång så jag kan börja med maten.

Oh, just det, magen gör ont.

Jag får vara gnällig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0