Sommarplaner

Nils och jag testade våra vigheter, och trots på tok för mycket stillasittande har jag fortfarande lite i mig. Det som grämde mig mest var dock att jag inte längre kunde gå ner i brygga, utan var tvungen att lägga mig på golvet för att dra mig upp. Det får bli sommarens projekt att fixa till.

Under högstadiet var jag en jävel på det annars. Jag kunde gå omkring i denna position och hade inga problem alls med att komma ner från stående ställning. Jag kunde till och med först ställa mig på händer och från den ställningen låta fötterna falla baklänges och ta emot marken i en bryggposition. Kanske ska satsa på att lära mig det med i sommar? Låter fint.




(jag vet att jag egentligen ska ha hela foten i marken och benen i en rakt fallande linje, glömde dock bort det när bilden skulle tas)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0