Babysis

Babysis befinner sig i Spanien, har gjort det nästan sju veckor och ska stanna nästan fem till. Om jag inte minns galet?

Idag fick jag ett vykort där hon visar upp sin poetiska sida:

Jag vet att vi bråkar
jag vet att vi svär
Syskon vi är
och du vet att jag håller dig kär
Jag önskar att vi umgåtts mer
men det är väl så när man blir fler
När jag nu är borta
vill jag inte att du blir en råtta
Jag vet  att du kan få fnatt
men bjud istället mamma och pappa på ett skratt
Jag vet att du finns
och jag vet att du minns
Du är nog ändå bäst
utan att vara häst!

Åh lilla Emma, ibland är du för söt! Puss på dig babysis!

Kommentarer
Postat av: babysis

hihi, den blev jag riktigt nöjd med! :) du är bra du!

2010-03-10 @ 18:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0