Beslutsångest.

Jag har problem. Enorma problem.

Jag har ju tjatat i evigheters evigheter om att jag vill börja träna. Men JAG VILL!!

Problemet är det att Aktiva är dyrast, slår man ut årskostnaden per månad blir det 335 spänn - detta med studentrabatt. Men här får jag allt inkluderat, gym, spinning, gymping, ALLT. Det är inte heller jobbigt att ta sig dit fyra dagar i veckan. Övriga tre är det dock problem med både bil- och cykelparkering.

Lok&Motion har jag varit på tidigare, och trivdes som fisken i vattnet. Årskostnaden per månad kommer bli typ 220 kronor om jag går med nu eftersom man får månaderna fram till augusti gratis. Dit är det också lätt att ta sig fyra dagar i veckan och övriga tre finns det gott om bil- och cykelparkeringar alldeles utanför. Här finns dock ingen studentrabatt.

Friskis har jag också varit på tidigare, men trivdes inte lika bra. Här är det absolut billigast, då det med studentrabatt kommer sluta på 185 kronor i månaden. Här finns både bil- och cykelparkering utanför. Problemet är att det ligger så vansinnigt avsides. Förra gången var avståndet en av huvudanledningnarna till att jag la av efter halva tiden, något jag INTE vill göra nu.


Så: Vad ska jag göra?

Kommentarer
Postat av: Anonym

friskis

2010-05-27 @ 13:55:01
Postat av: babysis

jag tycker friskis!

2010-05-27 @ 13:55:30
Postat av: friskis!!!!

lätt!

2010-05-27 @ 13:56:15
Postat av: Anonym

Haha!

2010-05-27 @ 15:54:19
Postat av: Frida!

AKTIVA!

Där är jag o då kan vi träna ihopa !:D

2010-05-27 @ 16:52:01
Postat av: Patrik

Håller med Frida,

AKTIVA - enkelt val! :)

2010-06-02 @ 10:39:29
URL: http://patrik-johansson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0