Bortskämd

Igår kom jag ju hem och var förkyld - jätteförkyld.
Då skämde min kära mor bort mig med grapefrukt, melon, passionsfrukt och fruktdricka. En rejäl C-vitaminbomb, och jag blev faktiskt mycket bättre till idag.

Fortfarande är jag inte helt 100 men det kommer nog ändras till imorgon.
Världens finaste Nils kom nämligen förbi med en burk uppskuren mango, ananas, kiwi, passionsfrukt, apelsin, äpple och klementin. Han hade också med sig filmer och Kvarteret Skatan som han ska lära mig tycka om. Hittills har det funkat väldigt bra.

Följer mina C-vitaminsbombaderingar mönstret kommer jag nog vara på topp imorgon!

Jag älskar att bli bortskämd.

Kommentarer
Postat av: babysis

jag gav ju dig också saker :(

2010-05-12 @ 23:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0