I nästan två..

I nästan två timmar jagade Emma, Karl och jag efter ett klassiskt monopol. Vet ni hur svårt det är att hitta? Löjligt svårt. Maxi var dagens stora flopp i kanske tre minuter, sedan kom vi in på Coop och såg deras hisnande TRE spel. Inget monopol. Men tillslut så, trägen vinner.

Därefter följde jag med Nils till gymmet. Jag hade fått en såndär gratis prova-på-gång. Så jag tänkte att då får jag väl prova på då. Till en början körde jag mig kräkig och tänkte att aldrig, ALDRIG, att jag köper ett kort för detta och utsätter mig för denna skiten igen. Därefter skällde Nils lite på mig och sa åt mig att man ska köra lugnt första gångerna. Så jag meskörde ett tag och tänkte att jo, men detta kan jag ju kanske satsa på, det var ju ganska mysigt.

Med andra ord är jag fortfarande kluven med hur jag ska göra. Crap.

Ikväll kommer babysis och KalleBalle in hit så ska vi spela Monopol och Band Hero. Det är nice.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0