Idag vaknade..

Idag vaknade jag vid halv nio. Låg en stund och tittade ut genom fönstret och såg en blå himmel. Försökte fundera ut vad jag skulle göra idag. Kom fram till att det var perfekt solväder.

Låg och läste några bloggar, kikade aftonbladet, gick upp och åt frukost och kikade i BLT. Sprang ner och tog på mig bikiniöverdelen och tänkte NU ska jag ut i solen och njuta av min ledighet.

Kommer upp till TVrummet ska öppna altandörren. Tittar ut. Grått, grått, grått och så lite grått. Happy Me.

Har istället suttit och försökt planera ett litet redovisningsmanus till den första juni då vi ska redovisa vårt traumaarbete. Har faktiskt gått riktigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0