Jag tog en..

Jag tog en skvallerrunda med Carin idag. Dock inte på mer än kanske 45 minuter, jämnade ut det med att cykla som besatt från stan. Sprang några snabba ärenden innan hemfärden, undvek dock själva stan med hänsyn till allas trevnad eftersom jag både såg ut och kände mig som en hel svettfabrik. Hade varit lite för ambitiös med påklädningen idag.

När jag var påväg mot cykeln mötte jag Annelie och Frida, vilket jag inte gjort sen jag vet inte när. Så vi stod och snackade ett par minuter, var faktiskt väldigt roligt att se dem.

Nu har jag precis klämt en liter vatten på kanske tre minuter, snacka om vätskebrist. Blir en sväng in i duschen, plocka ihop lite prylar, slänga sig framför TVn, käka och sen in till Nils. Ikväll blir det bio - Prince Of Persia.

Kommentarer
Postat av: Fritz!

mkt trevligt att träffa dig me en liten snabbis sådär bara! :D



o jaa, du hade lite väl mkt kläder va ;P

2010-05-21 @ 16:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0