Mysdag

Idag lunchade jag kalkonsallad på stan med Hanna. Vi tog en sväng genom H&M och shoppade lite, hittade bland annat äntligen en vit sjal som var precis så fluffig och mysig som jag vill ha den utan en massa lullull. Gick upp till Simsalabim och köpte på mig lite pärlor eftersom jag fått för mig att jag ska göra ett sommararmband. Hade allmänt supermysigt hela dagen.

Nu fixar Nils med oxfilé, ska bli finmiddag idag. Är ju trots allt två och ett halv år nu (jag får vara löjlig och tycka att sånt betyder). Ikväll ska vi förmodligen bara glo film, vi är nog båda ganska sega.

Har för övrigt nästan gjort klart hela examinationsuppgiften. Helt klar blir den eventuellt på måndag eller tisdag, vilket innebär total ledighet fram till första juni. Jag älskar min grupp.

Och för att göra det hela ännu bättre har jag fått bekräftat från jobbet att jag har en 75% tjänst hela sommaren. Helt perfekt!

Det går bra nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0