Aaaah

[x] Hämta däck
[x] Veta vart de ska sättas på
[x] Hämta jotexbeställningar
[x] Plocka ihop och sätta upp beställningsprylarna
[x] Återvinna skräp
[x] Skänka kläder till Erikshjälpen
[x] Sortera förrådsprylar + bära ner
[x] Plocka in tvätt
[x] Hämta Nils cykel
[x] Sortera upp papper
[x] Prata med vårdcentralen angående astmamedicinering
[x] Gå på stan för att hitta "finkläder"
[x] Plocka undan småprylar
[x] Käka
[] Åka hem till mamma och sova hos henne.

Ah, allt klart. Nu  ska jag sitta i soffan tills halv sex och då ska jag åka hem till mamsen och papsen. Mamma och jag ska ha myskväll med räkor och annat mumsigt. Stackars pappsen ska åka och jobba, så jag ska ta över hans säng inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0