Känner mig krasslig

Imorse började dagen med att jag åkte ut till gamla praktikplatsen och intervjuade min gamla handledare och alla söta femåringar inför examensarbetet. Har allt inspelat och nedsparat så i veckan blir det renskrivning.
Kom hem och somnade en stund i soffan, vaknade med halsont, nästäppa och kände mig extremt frusen. Tung i huvudet är jag också. Förhoppningsvis är det bara idag, i vilket fall som helst är det skönt att det bara är examensarbetet nu så att jag kan jobba hemifrån i vilket fall.
Nu ska jag dricka te för att kurera halsen. Önskar mig dock honung, den tog slut häromdagen och det är  inte riktigt lika gott med socker i. Fast jag behöver sötman nu. Kanske ska slå Nils en pling och be honom köpa det på hemvägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0