Nersjunken..

Nersjunken i soffan, fick lägenheten städat så gott det går trots allt. Nils har ju några kartonger kvar som jag inte vet vart jag ska göra av och som dessutom innehåller prylar jag inte vågar pilla på. Jag ska sätta honom i arbete på söndag eller i nästa vecka, det är ett som är säkert.

Och på tal om Nils, snart får jag hämta hem honom och kramas. Fast han lämnar mig så fort vi kommit hem, han ska på något DJtjofräs med ett par kompisar. Så jag funderar allvarligt på att hämta hem McDonalds och fetta med tillsammans med en god bok i sovrummet sen. Nils och killarna tänker nämligen belägra vardagsrummet.

Jag har till och med en cola på kylning ifall han skulle vilja ha en rom&cola ikväll, hur omtänksam är inte jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0