Nils har lämnat..

Nils har lämnat mig för Malmö och jag sov 10,5 timmar i sträck inatt. Jag skyller helt och hållet på att jag inte mår bra, något annat kan det inte vara. Tanken var att jag skulle åkt till Malmö senare under dagen så vi kunde fått lite mystid där, men eftersom det är jobbigt nog att vara sjuk på hemmaplan ville jag inte förvärra känslan genom att vara sjuk någon annanstans.
Fick lite dryga besked imorse också. Jag anmälde mig till en kurs i Genuspedagogik i vår och jag fick nu veta att den är inställd. Drog fram katalogerna och sökte tre kurser till, någon av dem måste ju bli av. Dock fick jag extremt sena anmälningar på allihopa eftersom sista anmälningsdagen egentligen är 15 oktober. Det blir till att hålla tummarna allt vad man orkar för att de inte fylls eller att någon hoppar av, vi sena har ju lägsta prioritet.
Nu ska jag fortsätta med examensarbetet, vi ligger vansinnigt mycket före i planeringen, men ju mer vi får gjort ju gladare blir vi. Även om det just nu känns som att böckerna borde farit ut genom fönstret för länge sen. Man blir mer tålig när det är ett ämne man har intresse av -> Genus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0