Fia kom..

Fia kom hit idag och så pluggade vi färdigt sista gruppuppgiften på tre timmar. Redovisnigen är på onsdag så vi ska nog ses tisdag och fixa till den.

Efter det har jag bara myst med Spooky, fick en sjuk huvudvärk så har sovit en timme också. Myskatten hade under tiden jag sovit lagt sig som en ostbåge mot min kropp och somnat. Jag vill ha en egen katt nu.

Nu har Nils kommit hem, och även han tar en tupplur. Jag kan sätta huvudet på att Spooky ligger där inne och håller honom sällskap också. Så mysigt.

När Nils vaknat och vi kommit igång ska vi hem till mig och hämta fler lådor, sedan blir det pizza och eventuellt bio. Lagom ansträngande fredagskväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0