Igår

Igår var det jobbigt. Stressigt kanske är bättre, jobbigt låter så negativt.

Jag var på VFUn mellan 8.30 och 17.15, där jag höll i många aktiviteter med barnen och fick handledning (!). Därefter var det in i lilla röda bilen, köra till stan och hämta upp Nils för att ta en sväng och storhandla. Körde hemom mitt med för att hämta vantar och mössa, det är kallt som tusan ute nu när an leker med barnen. Lämnade Nils i stan 18.45 och racade ut till Nisses systerdöttrar för att vara barnvakt mellan 19 och 24. Sedan raka vägen hem och däcka i sängen.

Och idag ringde klockan 06.00. Nils har gett mig stränga order om att sova när jag kommer hem i eftermiddag. Tror jag ska lyssna på honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0