Igår blev det inte mycket tid över.

Började dagen med ett indoorwalkingpass med babysis, var förvånansvärt jobbigt och eventuellt något man kan överleva någon gång i veckan?

Efteråt blev det frukost och en runda på stan där jag, hör och häpna, hittade mig ett par jeans. Hemkomna la Nisse och jag oss i sängen och vilade en stund,  vilket resulterade i panik när vi väl vaknade. Nisse rusade ner till gymmet och jag handlade, lagade mat och gjorde äppel- och nötpaj som vi sedan rände runt med som dårar.

När vi kom hem igen lämnade vi pajen, kissade av oss och drog till Långö där flex hade personalfest. Satt där vi vid en brasa och lyssnade på gitarrspel. Klämde tummen mellan två stolar gjorde jag också, så har en tumme size stortå.

Efter Långö åkte vi till Folle där vi spelade kort och hem kom vi inte förrän två då det blev bums i säng. Kanske förståeligt att det inte blev något bloggande? Känns så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0