Igår var en hektisk dag

Igår var det skoldag till fyra, och vi fick träffa basgruppsledaren för första gången. Direkt började han avboka och stuva om i schemat vilket blev jättebra för alla. Och han verkade superbra och intressant att lyssna på. Kanske blir inte kursen så hemsk som jag trodde ändå?

Efteråt var jag barnvakt och fick äntligen leka av mig lite. Busade med och nattade barnen, väntade in mamman och sedan åkte jag in till stan där det blev bums i säng.

Idag var det återigen skola och än en gång fick vi träffa basgruppen. Ledaren stuvade om lite till, återigen till allas stora glädje, och förklarade en massa lugnande om alla uppgifter och tentan. Känner att detta kommer bli bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0