Igår var jag..

Igår var jag på världens bästa kräftskiva hemma hos mor och far. Underbar mat som smakade bättre än någonsin, lite gott att dricka, mysigt kortspel och mys med familjen.

Emma och jag hetsåt kräftor och tävlade som vanligt om vem som fick den med störst klor. Guess who won? Ohyeah, I did. Ingen överraskning där.

Efteråt tog Nisse och jag bussen inåt stan, träffade på gamla godingar och tog oss några drinkar. Vi hann inte mer än hem innan vi i mun på varandra sa att denna kvällen var helt jäkla perfekt. Fler sådana, ja tack!

Kommentarer
Postat av: Dimish

Hej snygging!! Det blev en rätt crazy night! ;) Vi så samma sak! :) Tack gumman!

2010-09-12 @ 15:55:23
URL: http://dimish.swedish.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0