Jag har nog inte..

Jag har nog inte riktigt kopplat än, inte riktigt fattat att om en vecka bor jag inte längre hemma. Jag har en egen adress, en egen lägenhet med egna möbler och en egen Nils i samma egna lägenhet hela tiden. Känns sjukt och overkligt. Ska bli spännande att se hur det är att vara sambo, även om jag fortfarande inte riktigt kan komma över hur medelålders det låter.

Nu ska jag gå till bilen, praktiken börjar om 20 minuter så jag måste börja röra på fläsket lite. Kvar i sängen ligger Nils och det är inte utan att man känner sig avundsjuk. En puss på pannan ska han ha sen pyser jag.

Kommentarer
Postat av: Dimish

Hoppas sambolivet blir bra, och utan de obligatoriska sambokilona ;)kram kram

2010-10-01 @ 10:21:33
URL: http://dimish.swedish.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0