Vet ni vad som är kusligt?

Jag har haft denna bloggen i ett och ett halvt år. Det är ingenting. Bloggen är en barnrumpa som fortfarande petar näsen om ingen vuxen säger ifrån.

Men så igår, för första gången, skrev jag ingenting av ingen anledning alls. Jag har ingen ursäkt.

Börjar vi redan växa isär? Det gör vi väl inte? Jag älskar ju att skriva? 

Imorse lekte jag femåring och grät mig igenom min hepatit A-vaccinering. Idioterna sa att jag inte skulle behöva betala ett öre mer än de 475 som resten av familjen betalade för sin Epaxalspruta. Ändå fick jag ge 591 för min Havrix. Jag börjar tröttna på Lyckeby Vårdcentral. Kanske ska gå över till en privat? Det lockar mer än någonsin efter den senaste tiden.

Nu har jag precis ätit som en jävla häst. Tre enorma portioner med spaghetti, hemmagjord tomatsås (jag är så jävla grym på tomatsåser) och köttbullar. Nils är iväg och käkar pizza så jag passade på att äta något han inte gillar. Fram till sju när Biggest Looser börjar så ska jag plugga som en gris. Och när programmet är slut ska jag plugga lite till. Happy Friday.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0