Det har inte..

Det har inte blivit mycket bloggande de senaste dagarna, förmodligen mest eftersom jag varit upptagen och iväg mer eller mindre konstant. I tisdags jobbade jag och hade möte. Däremellan mellanlandade jag på ekeberg för att slippa bensinkostnaden att dra mig in till stan för en timme. Mötet varande till halv nio och när jag kom hem var jag helt urlakad, vilket förvisso var rätt bra eftersom jag skulle upp 05.00 dagen efter. Så då däckade jag halv tio i Nisses knä i soffan.

Igår hade jag tidig dag på jobbet, åkte ionom ekeberg och släppte ut hundarna, tog en powernap på tio miuter hemma, förberedde maten, gick på zumba, tog en 1,5h promenad med Emma och Mimmi, småhandlade drack te hos Sanna och direkt därefter stack jag bort till Emma på varm choklad och skitsnack. När jag kom hem blev det ytterligare en tvärdäck.

Och nu är det en ny dag. Först jobb (sen dag) och sedan eventuellt köra runt och fixa med en massa grejer som egentligen skulle fixats för flera veckor sedan och därför kanske inte ens går att fixas med och därefter zumba. Vad kvällen har att erbjuda däfefter återstår att se! Nu ska jag borsta mina tänder och bege mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0