Glömde ju det bästa av allt!

När vi spelade basket, Nils jag och Folle, låg jag som vanligt under.

Vi spelade 21 (först att nå 21 poäng vinner) och Nils hade sexton, Folle sjutton och jag åtta.

Så sätter jag bollen - nio poäng. Sätter två trepoängare - femton - och missar tredje kastet. Det går runt igen och killarna missar sina bollar. Jag sätter min - sexton. Sätter en trepoängare - nitton.

Killarna är kvar på sina sexton och sjutton och blir kaxiga som fan: "aldrig att du sätter denna" "du fixar det aldrig" blablabla. Så jag ställer mig vid tvåpoängsstrecket och skjuter bollen - RAKT NER I KORGEN!! JAG VANN MOT TVÅ FLAGGSTÄNGER I BASKET! 

Och det kan jag berätta: de är världssämst på att förlora och speciellt mot tjejer.

Kommentarer
Postat av: Cina

Haha nice..:)

2011-04-25 @ 13:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0