Har varit fullständigt..

Har varit fullständigt galen halva kvällen eftersom mitt lypsyl i vanlig ordning behagade försvinna. Nu, efter två timmars konstant sökande, har jag hittat det. Det låg i den hopvikta yogamattan som jag inte ens använt. Ibland blir man lite rädd.

Nu har Nils lämnat mig ensam för tre dagar. Det enda jag kan tänka på är vad jag ska göra för middagar. Eftersom Nils varken gillar tomatiga rätter eller rätter innehållande aivar (vilket jag skulle kunna leva på) ska jag frossa i detta! Frågan är bara hur jag gör det bäst? Tål att tänkas på.

Kommentarer
Postat av: Dimish

Stek lök och bacon och häll på ajvar, krossade tomater och grädde och krydda med lite timjan. Servera med pasta. Perfekt! :)

2011-04-04 @ 21:49:23
URL: http://dimish.blogg.se/
Postat av: Dimish

Stek lök och bacon och häll på ajvar, krossade tomater och grädde och krydda med lite timjan. Servera med pasta. Perfekt! :)

2011-04-04 @ 21:49:37
URL: http://dimish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0