Mer förvirrad än någonsin.

Jag har inte direkt haft en skarp morgon om man säger så.

Först när klockan ringde var jag säker på att det var brandlarmet och flyger upp i sittande ställning och viftar i panik med huvudet (!?), sedan kommer jag på att det ju måste vara lampan och tänder och släcker den ett par gånger. När inte heller det får tyst på larmet får jag för mig att det måste vara något jag har i en av nattygsbordslådorna, så jag öppnar och stänger dem för att hitta något som tjuter. Det är först när Nils grymtar "ÖÖÖÖH" som jag inser att det nog är mobillarmet och att det förmodligen är dags för mig att gå upp..

Efter min inte alltför smarta start på dagen hoppas jag på bättring. Det är påskfest på jobbet idag och i måndags fick jag en berättelse uppkörd under nosen med kommentaren "vikarier gör alltid denna". Så jag ska tydligen ha en föreställning för alla Myggor och Nyckelpigor. Kommer bli intressant.

Dessutom är det redan veckans näst sista dag. Och zumba. Rätt nice

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0