Höstplanering

Körde vad som sas vara sista BodyJam-passet med sommarkoegrafin. Den har varit fantastiskt rolig, så jag hoppas att det blir lika kul till höst! Har jag förresten berättat om höstschemat? Där finns för mycket kul att välja på! Om jag skulle gått på allt jag ville skulle mitt träningsschema se ut såhär:

Måndag: 55 min Our House (dance)
Tisdag: 55 min AfroPowerDance, 30 min Core
Onsdag: 45 min Kettlebells, 45 min zumba
Torsdag: 55 min BodyJam, 55 min BodyCombat
Fredag: 45 min Thank God It's Friday - Party Moves
Lördag: 45 min African Vibes
Söndag 45 min Kettlebells, 55 min BodyJam, 45 min Zumba, 30 min Core

Plus att jag vansinnigt gärna skulle vilja prova BodyPump och BodyStep. Helst vill jag också ge CX30-klassen ett ordentligt försök (Coreträning som tydligen får elitidrottare att kämpa - kanske lite i överkurs men man kan ju prova!).

Det hela ser dock lite tight ut, allra helst söndagen. Haha, vafan, är det roligt så är det! Jag tar vad jag kan i mån av tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0