Denna helgen har jag..

Denna helgen har jag haft fokus på mig själv och faktiskt köpt massa grejer bara för att jag VILLE ha dem. Har säkerligen spenderat 1000:-, om inte mer, på bara mig. Så. Jävla. Underbart. Jag brukar avsky att shoppa, men när jag väl är på humör är det världsbäst.

Efter en heldag på stan, med fika på Lennarts uteservering, igår så spenderade vi kvällen i Galgamarken och premiärgrillade. Det blev fläskfilé och klyftpotatis, mängder av goda såser och så te och trevligt umgänge efteråt. Det blev en helt underbar kväll!

Idag hade vi återigen en sväng inom stan, men framför allt har vi storstädat. Vi har diskat, plockat, donat, rensat, dammsugit, skurat och haft oss som galningar och hela hemmet luktar städ och lycka. Dessutom har vi äntligen ett par sovrumsmattor nu. Och snart kommer sängen och då blir det fokus på sovrummet som fortfarande mer eller mindre varit ett avlastningsrum.

Dessutom var vi inom Backabo och käkade middag med Nils mor och syster med familj. 

Jag har helt enkelt haft en fantastisk helg och jag vill inte att den ska ta slut. Men så tänker jag på mitt underbara jobb och känner att det kanske inte gör så mycket att det är måndag imorgon igen ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0