Konstigt.

Jag skrev ett inlägg imorse innan jobbet men upptäcker nu att det visst inte behagade komma upp? Inte ens i utkast har det lagt sig? Wierd.

Nu är jag hemkommen från en jobbdag som fick pattsvetten att leta sig neråt knävecken, och trots allt kan jag säga att jag älskar mitt jobb. Det är ganska fantastiskt.

En bieffekt av jobbet som jag inte är fullt så förtjust i är alla kvällsaktiviteter som ska göras. Idag hade vi en tretimmars föreläsning, som jag nyss kom hem från, om ändringarna i läroplanen. Kul att hela kvällen försvinner efter en jobbdag. Man har ju inget att göra hemma menar jag. Jag hade åtminstone gott sällskap under tiden.

Idag blev jag för övrigt lovad hemmagjord lasagne med färska lasagneplattor till middag, men innan jag går slänger Nils på sig valpögonen och säger "går det bra med ärtsoppa?". Det hela slutade med att jag nu inväntar potatisplättar med lingonsylt. Nils lovade mig lasagnen imorgon, hur många tror att det kommer bli av?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0