Nu får lille..

Nu får lille Nils mer än gärna kliva ur sängen.

Jag har varit vaken sedan åtta, uppe sedan tjugo i nio och rastlös sedan kvart i nio.

Tanken var att morgonträna, men eftersom det är roligare att göra det tillsammans avvaktade jag. Jag funderade på att käka frukost, men eftersom det är roligare att göra tillsammans avvaktade jag. Jag tänkte ta en runda på stan men eftersom den öppnade för fem minuter sedan var det ingen riktig möjlighet - och så är det roligare att göra tillsammans. Tvättstugan stod också på planen men den hade någon dum människa redan bokat, dessutom är det lika tråkigt oavsett hur man gör det så det var ingen efterlängtad lördagsaktivitet.

Kanske ska gå in och hoppa lite på herr Sandborg?
Tror det är dags nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0