Personalmöte

Igår hade vi personalmöte och när klockan var så sen var jag trött och hungrig som en gris. Blev överlycklig när rektorn bjöd på räkmackor. Det vill säga fram till dess att jag såg att allt var lagt på en bädd av ägg. Jag fick sitta med blocksockernivån nere i hälarna medan alla andra mumsade på. I ren protest kokade jag överdrivet mycket makaroner när jag kom hem och åt tills jag mådde illa.

Kan dessutom berätta att från det att jag kom hem (ca 20.45 - storhandlade också) så var jag vaken och uppe i 45 minuter. Läste i kanske 30 sen tvärdäckade jag och har inte hört pip förrän klockan ringde imorse 05.15.

Nu sitter jag för övrigt och äter frukost med den sämsta och säkerligen mest genmanipulerade bärblandingen i yoggin någonsin. Aldrig köper jag Garant mer.

Kommentarer
Postat av: roxanna

SÅ JÄVLA SANT. Köpte Garant's skogsbär eller ngt sånt.. Så jävla vidrigt äcklig!! Synd, för förpackningen är skitsöt :(

2011-04-02 @ 00:36:59
URL: http://santorini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0