Som tur väl är..

Som tur väl är så är inte alla som jobbar på SOVA helt rubbade. Nils fick prata med tjommen som sålde oss sängen, och han bad tusen gånger om ursäkt och förklarade att de som jobbar i butiken (han åker runt lite varstans) inte kunde någonting om vår situation. Vår säng hade VISST gått sönder så vi ska få splirrans nya sängar till utställningspriset, vi ska få de 2000 som vi betalt för mycket tillbaka och han ska skriva oss ett nytt kvitto. Dessutom sa han att vi får sängarna nästa vecka. Knappt så man vågar hoppas på det, men nu är jag glad.

Sitter just nu och mellanlandar hos mina föräldrar mellan jobb och barnpassning. Jobbade till 16 och ska snart dra mig mot Backabo för att passa en liten sötnos mellan 18 och 22. Jag ska kräva mängder av kel - för det behöver jag. Och så ska vi leka och ha kul hela kvällen. Inför hennes sovtid förberedde jag mig med att packa ner en bok och köpa naturgodis - määngder av torkade bananer.

Därefter hem och duscha och sova - imorgon ringer klockan 06.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0