Förhoppningsvis har vi..

Förhoppningsvis har vi gjort sommarens bästa inköp - en grill! Den invigdes igår tillsammans med Emma och Karl. Nils och Karl skötte köttet och Emma och jag gjorde potatis och rödbetor i ugn, grönsallad, dukade, stekta grönsaker och svamp och massa gottit. Sedan blev det spel kvällen lång.

Dessutom var vi på Ronnebyloppiset igår. Det tråkiga var att vi hann vara där i 20 minuter då det började regna. Varade förvisso bara två minuter men alla började plocka ihop. Vi fyndade oss åtminstone en tång, hemmagjord hösthonung samt eucalyptushonung och glasmuggar vars användningsområden vi är oense om. Jag säger te/varm choklad, Nils säger Irish Coffee. Jag är ganska säker på att det funkar till både och.

Från och med idag jobbar jag heltid eller mer i två veckors tid, vilket inleds med en 7.30-17-tur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0