Nils har konstaterat..

Nils har konstaterat det hela helgen, så det är väl dags att jag med erkänner. Jag är världssämst på att uppdatera här när jag är ledig/har helg. 

I fredags jobbade jag till fyra, tränade till kvart i sex, sedan göra klart och skicka in läxan, käka, in i duschen, göra mig iordning, andas två sekunder och därefter inflyttningsfest. Nils och jag kastade dock in handduken vid elva, åkte hem och kollade på MMA på TV innan vi däckade i soffan båda två.

I lördags var vi på fika hos Peter och Anki och fick en massa fina presenter från Kina. Därefter hojade vi ut till Bergåsa för mat och umgänge med andra sidan av Nils familj. På kvällen stormade det, men det fixade vi till det också.

Och igår, söndag, satt jag i kyrkan på Nils systerdotters konfirmation och därefter begav vi oss hem till henne för fika och umgänge med deras sida av familjen. Passade dessutom på att stanna till vid Ekeberg och säga hej till min familj på hemvägen. När vi kom hem och gick vi och gjorde en massa måsten samtidigt som vi tog en promenad, och sedan lyxade vi med fruktsallad och ingenting alls.

Nu är det måndag igen och dags att bege sig mot jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0