Trött och glad

Vilken dag! Inskolningen gick som en dans och det var otroligt skönt att få en bra första upplevelse av en sådan sak. Ungen ville inte ens gå hem, utan ville stanna och leka med mig istället! Imorgon fortsätter vi i samma anda, förhoppningsvis!

Efter jobbet hade vi möte, så jag missade inledningen på OurHouse. Men vi fick mycket gjort och jag har lite efterarbete att göra nu medan jag slöglor på Idol.

Dessvärre känner jag hur förkylningen sprider sig i kroppen, men jag vägrar bli sjuk! Kurerar mig med te, honung, kiwi och espeitox för imorgon ska jag bannemig dansa Afro och köra Core!

Kommentarer
Postat av: babysis

om det hade funnits en "gilla" knapp här hade jag tryckt på den! Kul fiafis :)(menade inget sånt nu) hihi

2011-09-05 @ 23:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0