Två timmar efter..

Två timmar efter jobbintrot är jag hemma igen. I stort sett alla arbetskamrater jobbar nu. Det känns ganska fint.

Jag var förberedd på nio-tio arbetsveckor, men fick sju. Denna vecka är det introvecka och eftersom jag placerades på områden jag varit tidigare ska jag bara in en dag, och det kommer chefen ringa om någon gång framöver. Nästa vecka har ingen av de ordinarie på mina områden tagit semester, så då är jag helt ledig.

Att inleda sommarjobbet med två veckors ledighet är inte helt fy skam.

Ännu bättre är det faktum att jag bara kommer jobba mellan sex och halv ett om dagarna. Och att jag får vara inom psykiatrin där jag trivs som bäst. Detta kommer bli en bra sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0