Bitterheter

Här kommer världens mest onödiga gnäll, men jag måste få det ur systemet.

På varje fest under 2009 gick jag omkring och var bitter över att Nivå hade 87årsleg. Hela min umgängeskrets, utom Sanna, trallade glatt in där och jag och Sanna fick roa oss bäst vi kunde på Playbar eller PM.

Och så kom slutet på året och jag tänkte hela tiden "Efter nyår kommer jag också in, då kan Nils och jag ÄNTLIGEN festa tillsammans på riktigt".

Nyår kom och vi var där ett par gånger. Nu är det mars och Harrys har öppnat.

Återigen 87årsleg, ett år för mycket. Återigen kommer jag och Sanna hänga utanför som två nollor eller springa och roa oss bäst vi kan själva på alla ställen ingen vill vara på eftersom alla andra kommer in på Harrys.

Sanna och jag har förvisso oftast skitkul tillsammans, men ändå speciellt när hela gänget är ute och faktiskt är tillsammans.

Detta är jag bitter över. Som fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0