Första skoldagen

Idag kom dagen jag fruktat för i snart tre månader, första skoldagen.

Hade förvisso ett bra starthumör, och dagen har slutat bra, men skolan är redan slö och gammal. Får väl tänka positivt, det kan ju bara bli bättre. Har funderingar på att läsa ihop de två sista kurserna, och alltså läsa 200% ett halvår. Gör jag det, och pallar det, har jag min examen om 10 månader. Det hade varit fint.

Idag var förresten inte bara första skoldagen. Även första dagen i nya livet. Ett någorlunda nyttigt sådant. Började idag, när jag kom hem från skolan blev det Friskis, imorgon blir det Aktiva med lite bodybalace och på onsdag Aktiva med Bodypump. En riktig rivstart. Blir bara galet förbannad eftersom astman, som var så bra innan sommaren, har blivit körd i botten under dessa lata dagar. Måste jobbas upp.

Nu blir det dusch, sen lite plugg. Vardagen är i gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0