Bokus

Jag skrev precis ett långt argt mail till Bokus. Jag beställde en bok där för 22 dagar sedan som skulle komma max 14 dagar senare. Den är  FORTFARANDE inte här. Så jag mailade och skrev hur dålig deras service var och att jag borde få ersättning och att detta inte är acceptabelt och blablabla.

Och på tal om dålig service, två minuter senare får jag ett mail från dom:

Hej och tack för ditt mail.
Just nu har vi hög belastning men besvarar ditt mail så snart vi kan.
Vår kundservice har öppet helgfria dagar.
8 - 20 måndag - torsdag, 8 - 17 fredag (lunchstängt 12 - 13).
Med vänlig hälsning,
Bokus kundservice

Kommentarer
Postat av: sanna

ILLA!

2009-09-22 @ 22:49:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0