Härligt

Dagen idag har mestadels spenderats i Kalmar med mor och far. Blev en sväng in på New Yorker som gjorde mig en kofta rikare. Därefter lite smyckes- och djuraffärer och en glass.

Därefter blev det givetvis IKEA. Bakformar, ljus och cd-fodral blev fynden. Hade dock säkerligen kunnat spendera både en och en annan tusenlapp där om jag köpt allt jag ville ha. Alltid blir man sugen, IKEA är nästan lika farligt som Lagerhaus. Men bara nästan.

Sedan åkte vi hem och då tog jag och pappa ett allvarligt snack med min nya kompis om hygien. Så som han/hon såg ut så behövdes det. En mindre sminklektion också, och nu riktigt skiner det.

Spelade ett par vändor skitgubbe, Nisse och jag åkte in till stan och tog en sväng och tittade på alla gamla klassiker till bilar som stod på torget. Vilka pärlor det finns!

Sen gick vi hem, Nisse ringde Folle, tog kameran och pös iväg igen. Jag ligger i soffan och tycker bara att livet känns allmänt bra just nu.

Det är en härlig känsla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0